Morgen - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Nienke Andriessen - WaarBenJij.nu Morgen - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Nienke Andriessen - WaarBenJij.nu

Morgen

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

02 Januari 2009 | Nederland, Wageningen

En dan is het opeens nog maar 1 dag. Nog 1x in mijn eigen bed, 1x Hollands eten, 1x onder mijn eigen douche en nog snel iedereen gedag zeggen.
Maar eigenlijk besef ik me nog helemaal niet dat ik wegga! Het is heel onwerkelijk, ik ben nog zó hier. Al ongeveer mijn hele leven weet ik dat ik op reis wil na de middelbare school en nu gaat het dan toch écht gebeuren! Ik moet nog een beetje wennen aan het idee.

Ik wens jullie allemaal het beste toe, ik ga jullie missen! En ik zie jullie weer over ongeveer 6 maandjes! Ennu ga ik snel mijn tas inpakken, want ja hoor, ik heb het natuurlijk weer gepresteerd om dat tot het laatste moment uit te stellen :p

Zoen

  • 02 Januari 2009 - 09:57

    Dieneke:

    Nien! Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen, en dat je binnen no-time juist helemaal dáár bent en niets liever wil dan dáár blijven. Heeeel veel plezier vooral en tot over 6 maandjes ;)

    Liefs

  • 02 Januari 2009 - 11:31

    Henk Lette:

    Hoi Nienke,
    Jawel, het gaat er nu echt van komen. Leuk dat we via jouw website je belevenissen mee mogen maken. Veel sterkte met de laatste loodjes, goede reis en heel veel plezier in India.

  • 02 Januari 2009 - 11:49

    Jelte Jager:

    gelukkig nieuwjaar en een prettige reis naar India.

  • 02 Januari 2009 - 12:33

    Annelies:

    Geniet ervan! We zullen je via de weblog volgen - kijk nu al uit naar het eerste bericht van 'buiten'. Goeie reis! liefs

  • 02 Januari 2009 - 13:15

    Franka:

    Nien, je bent nogsteeds mijn held!
    Ik ga het niet redden je uit te zwaaien.. Maar ik ga zéker aan je denken morgen! ;)

  • 02 Januari 2009 - 14:47

    Es:

    Haha wauw! Lekker op z'n Niens, nu nog 'ff' inpakken :)
    Maar jij gaat het maken in India :) Dat weet ik zeker!

    Zoen :)

  • 02 Januari 2009 - 17:07

    Roos En Trudi:

    Lieve Nienke goede reis en geniet ervan. We zullen je volgen via de weblog. Leuk, we zijn heel benieuwd naar je belevenissen.groetjes uit Apeldoorn

  • 02 Januari 2009 - 18:32

    FLAT Uit Dieren:

    Lieve Nienke, Morgen een hele goede reis toegewenst. Geniet van je tijd in India. Wij zullen op afstand heel graag al je ervaringen die je met ons wilt delen, lezen!
    Liefs van ons allen, Agnes

  • 03 Januari 2009 - 02:21

    BB-mattie:

    neintje!
    Shiiitt je gaat vandaag al! Wel suuuupppeerrr vet maar wilde je nog bellen:( Nouja, 6maandjes is zo voorbij! Super veel plezier en zet um op want het begin is even doorbijten!
    Hou ons op de hoogte! Beter dan ik zelf heb gedaan de afgelopen 2 maandjes:P

    De dag voor vertrek je tas inpakken! Zo hoort het meid!;) Niet teveel zorgen, dan komt het allemaal op zn pootjes terecht! (uiteindelijk)

    Een suuupppeerr tijd gewenst en baal wel dat ik je niet uit kan zwaaien!

    Kus je bb-mattie uit Ozzie!

  • 03 Januari 2009 - 09:17

    Ria:

    Lieve Nienke,

    Heel veel plezier en genieten, ik volg je belevenissen via je weblog. Goeie reis meid!

    liefs Ria


  • 03 Januari 2009 - 11:32

    Meik:

    Chickieee, ik ga je zo uitzwaaien!
    Tot zo op schiphol, spannenddddd!!!

  • 03 Januari 2009 - 11:47

    Renee:

    Dag Nienke,
    Alle goeds en succes en ook veel plezier in India1

  • 03 Januari 2009 - 20:55

    Manon:

    Heel veel plezier en succes en ik ben echt heel benieuwd naar je verhalen :) Ik denk dat je nu lekker aan het vliegen bent, het is echt begonnen meid, geniet ervan! Xx

  • 04 Januari 2009 - 11:23

    Hanneke Fri.:

    ha nienke,kon je nog net even in t echt een gelukkig nieuwjaar wensen bij henk en annelies en nu..? nu wens ik je natuurlijk een hele goeie tijd in india en wat stom dat ik je geen ballonnen heb meegegeven voor de kinderen! ik zal met plezier je verhalen lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wageningen

India & Nepal

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2009

Home, Home! Home? Home.

05 Juni 2009

Bali roadtrippin'

20 Mei 2009

Roos en Nien in paradise

04 Mei 2009

De Himalaya getrotseerd > op naar ABC!

20 April 2009

Happy 2066!
Nienke

Actief sinds 03 Nov. 2008
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 32311

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 20 December 2014

Stage EAWAG

11 Juli 2011 - 26 Januari 2012

Downunder

03 Januari 2009 - 19 Juni 2009

India & Nepal

Landen bezocht: