Merry Christmas! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nienke Andriessen - WaarBenJij.nu Merry Christmas! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nienke Andriessen - WaarBenJij.nu

Merry Christmas!

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

26 December 2011 | Australië, Sydney

Lieve allemaal, ik hoop dat jullie een hele goeie (en warme, heb ik gehoord) kerst hebben! Ik ben weer in Sydney aangekomen inmiddels. Gister naar het strand geweest met Franzi en een picknick kerstdiner gehad, is weer eens wat anders! Vandaag (2e kerstdag) heet hier boxing day. Hier begon vandaag de Sydney to Hobart yacht race, een zeilwedstrijd van Sydney naar Tasmania. Vanaf de haven kon je perfect alle boten zien vertrekken. Al met al een goeie nieuwe kerstervaring!
Hieronder staan eindelijk alle foto's van afgelopen verhalen, dan kunnen jullie met eigen ogen zien wat ik hier meemaak.
Tot snel!

• 26 December 2011 - 12:43

Hagar:

nienk we gaan je missen vanavond in the gate;)! al klinkt jouw kerst wel een stuk spannender..

• 26 December 2011 - 13:38

Linde:

Hee Nien!
    Lijkt me erg apart om zo kerst te vieren. Wel heel leuk! Ik sta nu met Liesbeth in de file terug naar huis vanuit Emmen haha. Kerst was gezellig met de familie, veel eten! ;)
    Geniet nog van je laatste maand daar. Tot snel! xx