Foto's - Reisverslag uit Jaipur, India van Nienke Andriessen - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Jaipur, India van Nienke Andriessen - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

12 Januari 2009 | India, Jaipur

Het is eindelijk gelukt om foto's te uploaden! (Heeft me serieus 3 dagen gekost)

www.picturetrail.com/nienkeinindia

Geniet ervan!
x

• 12 Januari 2009 - 09:30

Roosje:

Je blijft ook een lekker ding he,
    super toffe foto's,

Ik ga je vanavond lekker lang mailen,
    dag patatje, geniet ervan!!

Veel liefs

Jente:

Wauw Nien,
    supertof :D!

En die kindjes, superlief! <3

Zoen van je leukste zusje!

• 12 Januari 2009 - 12:46

Jente:

Wauw Nien,
    supertof :D!

En die kindjes, superlief! <3

Zoen van je leukste zusje!

• 12 Januari 2009 - 13:58

Haag:

aah kan je er niet eentje meenemen??

• 12 Januari 2009 - 14:07

FLAT:

Wat een leuke foto's!!!! Als je de foto's ziet ben je bijna geneigd om ook het vliegtuig in te stappen om ook in het weeshuis te gaan werken....
    succes. gr. Agnes

• 12 Januari 2009 - 14:40

Maartje:

Hoi held!
    De foto's zijn echt fantastisch!:D

• 12 Januari 2009 - 17:28

Annelies:

Hoi Nienke, wat leuk om iets te zien van waar je nu bent! Kindjes zijn echt lief!

• 13 Januari 2009 - 16:21

Dirk:

Ha lieve Indier!;):)
    Echt super lief en leuk en bedankt voor je berichtjes! Hier is het echt Afrika: warm, mooie rode wegen, bumpy rides and drukke markten, vriendelijke zwarte mensen, en al super veel leuke mensen ontmoet in mijn International Student Hostel!
    Ik voel me hier echt thuis!
    Morgen of overmorgen zal ik er een groot bericht op zetten, ga het nog even eerst voorschrijven!
    Hoe is het daar bij jou, t klinkt erg tof ook en ik vind je super! Helemaal alleen in t weeshuis ook echt knap! De foto's lukken me nu nog niet te kijken, maar ga ik nog wel doen!:)
    We houden contact, en ja: na dit hebben we echt veeel te vertellen!:D

Zoen! Dirk vanuit Ghana:D

• 14 Januari 2009 - 14:05

Trudi:

Hoi Nienke, leuk om een beeld te krijgen van waar je bent. Lekker warm in ieder geval daar.
    groetjes

• 17 Januari 2009 - 20:34

Regien Klink:

Hoi Nienke
    Wat geweldig van je dat je dit doet. Ik ben de schoonheidsspecialiste en zing ik koor 't Feest.
    Dit even ter verduidelijking.Wat zul je op deze manier veel levenservaring opdoen en wat fijn voor deze kinderen dat jij er bent,je laat ze vast veel lachen. liefs Regien.

• 03 Februari 2009 - 11:23

Trudi:

Hoi Nienke,
    Leuk om je verhalen te lezen. Geniet maar lekkker daar. Hier is het momenteel weer vreselijk koud. Dat in de zon in het park zitten lijkt mij ook wel wat. groetjes